søndag 25. mai 2008

Summer holidays

Har endelig fått sommerferie, allerede, og det er så utrolig deilig selvom det var litt trist å ha siste dag på college også..Har to dager med eksamener til før jeg drar hjem, men det er ikke noe stress så det går nok bra. Det er skikkelig rart at jeg skal hjem om tre og en halv uke nå, tiden har gått så utrolig fort i det siste, eller egentlig i hele år.

På en måte har jeg ikke noe lyst til å dra hjem, men på en annen måte blir det kjempedeilig også. Jeg gleder meg veldig til å se alle hjemme igjen, spise norsk mat, sove i min egen seng osv.. men jeg kommer til å savne så masse her også, alle folkene, bo med Ingrid, all friheten.. men men, jeg er veldig glad i Norge, det har jeg blitt veldig klar over mens jeg har bodd her. Laster opp litt forskjellige bilder fra Mai, 16 hadde vi norwegian day på skolen hvor alle vi norske fikk lunch og hadde leker osv i 'student union', 17 ble feiret med lunch i parken. Igår var jeg og Ingrid med Ellens familie på tur igjen, til Knaresborough og Brimham Rocks som dere ser på bildene.

Ingen kommentarer: